Skip to content
Klachtenportaal ZorgKlachtenportaal Zorg
  • Lid worden?
  • Mijn account
  • Over ons
    • Over Klachtenportaal Zorg
    • Waarom aansluiten bij Klachtenportaal Zorg
    • Verslaglegging
  • Zorgaanbieder
    • Zorgaanbieder
    • Documenten KPZ
  • Cliënt/ patiënt
    • Cliënt/ patiënt
    • Klachtenprocedure
  • Wetgeving
    • Wetgeving
    • Klachtenregeling
    • Klachtenfunctionaris
    • Klachtencommissie
    • Geschillencommissie KPZ
  • De Wkkgz
    • Wat is de Wkkgz?
    • Zelftest: Val ik onder de Wkkgz?
    • Weergave Wkkgz voor zzp’ers
    • Downloads Wkkgz
  • De Jeugdwet
  • Contact
    • Informatieve websites
    • Links aangemelde instellingen
    • Klacht indienen
    • 9:00 tot 12:00
    • 0228-322205
Klachtenportaal Zorg

Klachtenportaal Zorg in Zorgkrant Westfriesland

Dit bericht werd gepost in Klachtenportaal Zorg en getagt Klachten, Klachtenportaal Zorg, kleinschalige zorg, zorg, zzp.
Oproep Cliëntenraad van zorgaanbieders Jeugdzorg aangesloten bij Klachtenportaal Zorg
Over ons

Kwalitatieve, toegankelijke en een betaalbare klachtenregeling; dat is waar Klachtenportaal Zorg zich sterk voor maakt. Wij bieden dé onafhankelijke klachtenregeling voor ZZP’ers in de zorg en Kleinschalige Zorgvoorzieningen.

Over ons

Kwalitatieve, toegankelijke en een betaalbare klachtenregeling; dat is waar Klachtenportaal Zorg zich sterk voor maakt. Wij bieden dé onafhankelijke klachtenregeling voor ZZP’ers in de zorg en Kleinschalige Zorgvoorzieningen

Laatste nieuws
  • 26
    nov
    Klachtenportaal Zorg in Zorgkrant Westfriesland Reacties uitgeschakeld voor Klachtenportaal Zorg in Zorgkrant Westfriesland
  • 11
    okt
    Oproep Cliëntenraad van zorgaanbieders Jeugdzorg aangesloten bij Klachtenportaal Zorg Reacties uitgeschakeld voor Oproep Cliëntenraad van zorgaanbieders Jeugdzorg aangesloten bij Klachtenportaal Zorg
  • 06
    sep
    Resultaat van de monitoring Wkkgz, uitgevoerd door Nivel Reacties uitgeschakeld voor Resultaat van de monitoring Wkkgz, uitgevoerd door Nivel
  • 11
    mrt
    De tuchtklachtfunctionaris en de herziening van de Wet BIG Reacties uitgeschakeld voor De tuchtklachtfunctionaris en de herziening van de Wet BIG
  • 15
    nov
    Stg Geschilleninstantie KPZ nodigt alle erkende Geschilleninstanties Wkkgz uit Reacties uitgeschakeld voor Stg Geschilleninstantie KPZ nodigt alle erkende Geschilleninstanties Wkkgz uit
Niets uit deze weergave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt worden in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door fotokopieën, opname, of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Klachtenportaal Zorg B.V.
  • Over Klachtenportaal Zorg
  • Veel gestelde vragen
  • Links aangemelde instellingen
  • Contact
  • Informatieve websites
Copyright 2013- 2019 © Klachtenportaal Zorg B.V, Enkhuizen
  • Over ons
    • Over Klachtenportaal Zorg
    • Waarom aansluiten bij Klachtenportaal Zorg
    • Verslaglegging
  • Zorgaanbieder
    • Zorgaanbieder
    • Documenten KPZ
  • Cliënt/ patiënt
    • Cliënt/ patiënt
    • Klachtenprocedure
  • Wetgeving
    • Wetgeving
    • Klachtenregeling
    • Klachtenfunctionaris
    • Klachtencommissie
    • Geschillencommissie KPZ
  • De Wkkgz
    • Wat is de Wkkgz?
    • Zelftest: Val ik onder de Wkkgz?
    • Weergave Wkkgz voor zzp’ers
    • Downloads Wkkgz
  • De Jeugdwet
  • Contact
    • Informatieve websites
    • Links aangemelde instellingen
    • Klacht indienen
  • Mijn account
  • -
Account opzeggen

Weet u zeker dat u de klachtenregeling bij Klachtenportaal Zorg wilt opzeggen?

Na de opzegging (altijd voor 1 december) wordt uw lidmaatschap beëindigd op 31 december en kunt u geen gebruik meer maken van de klachtenregeling Wkkgz, WMO, Jeugdwet en Medische Hulpmiddelen.

Het bieden van een klachtenregeling aan cliënten is voor zorgaanbieders een wettelijke verplichting.Indien u het zeker weet drukt u op de knop.

U ontvangt een bevestiging als de opzegging is verwerkt.

Bedankt voor het door u gestelde vertrouwen in Klachtenportaal Zorg.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.