Klacht indienen?
Reacties van zorgaanbieders en zorgontvangers
Ik wil u bedanken voor de prettige gesprekken en prima begeleiding bij deze klacht!
Ik wil u uiteraard hartelijk danken voor de fijne communicatie tussen u mij en de hulpverlener.
Ik wil je bedanken voor de prettige en professionele ondersteuning die wij van KPZ hebben mogen ontvangen tijdens een paar vervelende cases waarmee wij de afgelopen 2 jaar zijn geconfronteerd.
Dank je voor de bemiddeling ik ben wel blij dat het afgehandeld is.
Wij zijn wel heel erg blij dat jij er in ieder geval bij aanwezig wil zijn.
Wij voelen ons, ondanks de "klacht", gesteund door jullie!!
Hartelijk dank daarvoor.
Voor zover bedankt voor uw medewerking en dat u ons in ieder geval wel serieus heeft genomen.
Hoewel ik graag meer resultaat had gezien wil ik benadrukken dat ik de manier van samenwerken met u bijzonder op prijs heb gesteld. Open, eerlijk en duidelijk met begrip voor onze gevoelens. En daarvoor wil ik u zeker bedanken.
Waarom KPZ?
- Een duidelijke en betaalbare klachtenprocedure binnen Wkkgz, WMO, Jeugdwet en Wzd
- Ervaren en onafhankelijke klachtenfunctionarissen, klachtencommissies en een erkende geschillencommissie
- Een persoonlijke aanpak voor zorgverleners en hun cliënten die leidt tot écht opgeloste klachten
Klachtenportaalzorg, dè klachtenregeling voor zzp’ers in de zorg en kleinschalige zorgvoorzieningen


