Voor vragen kunt u bij voorkeur gebruik maken van het hiernaast weergegeven contactformulier. We streven ernaar iedere vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. i.v.m. Drukte in deze periode van het jaar, kan het wat langer duren dan u van ons gewend bent.
Voor leden van Klachtenportaal Zorg geldt dat informatie over het lidmaatschap, de factuur en het bewijs van inschrijving zo snel mogelijk wordt verzonden en in ieder geval in de eerste helft van januari 2021.
Indien u telefonisch contact of ondersteuning wenst, vermeld dan uw telefoonnummer en wij bellen u zo spoedig mogelijk op.
U kunt ook mailen naar: info@klachtenportaalzorg.nl
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 12:00 via 0228-322205.
Postadres en bezoek op afspraak:
“Klachtenportaal Zorg”
Westerstraat 117
1601 AD Enkhuizen
Weet u zeker dat u de klachtenregeling bij Klachtenportaal Zorg wilt opzeggen?
Na de opzegging (altijd voor 1 december) wordt uw lidmaatschap beëindigd op 31 december en kunt u geen gebruik meer maken van de klachtenregeling Wkkgz, WMO, Jeugdwet en Medische Hulpmiddelen.
Het bieden van een klachtenregeling aan cliënten is voor zorgaanbieders een wettelijke verplichting.Indien u het zeker weet drukt u op de knop.
U ontvangt een bevestiging als de opzegging is verwerkt.
Bedankt voor het door u gestelde vertrouwen in Klachtenportaal Zorg.